familjenweasley

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nikkie hästsson - 12 oktober 2012 20:31

Hej! Jop+Fiffilina=bäst.

♥♥♥♥♥♥♥♥

Hela denna vecka (tror jag) så har vi använt datorerna, eller i några dagar. Varje lektion. På svenskan, matten,engelskan, spanskar,so:n och mer. Jag kommer inte ihåg extakt vilka lektioner vi har haft med datorerna, mitt schema är där nere! XD

% ^$#@ Byebye!

Av Nikkie hästsson - 12 oktober 2012 20:30

My Little Pony: FiM - This Day Aria [1080p]:

Av Nikkie hästsson - 6 oktober 2012 22:35

Hej, mina kompisar ser på Familjen Robinsson, jag gillar inte den!

Den är tråkig.

En sak jag har hittat på själv:

Heliga Helga Hånglar hos Hanna,

Helga handlar hos hemköp.

Och en sak till:


Fantastiska

Allvarliga? Nej, inte alla.

Mysiga? vet inte.

Inte dumma

Längar till dem? Harry, ja!

Jättebra.

Efterlängtad av Harry

Nästan någonting


Wow

Engelsk familj

Absolut snäll

Söta? 2-3 stycken ja.

Lucky

Emmm....bra!

Ylva? Ingen heter Ylva! I familjen!


Familjen weasley står det!


Hejdå!



Presentation


Detta är en blogg om familjen Weasley.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hej! Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra!
 Den bästa bloggen!
 Bra!
 Helt okej!
 Fantastisk blogg!
 Den är väl bra!
 Tumme upp!
 :-D
 Den är nog inte den bästa!
 Inte så bra!
 Kan förbättras!
 Lika bra som min!
 Min är bättre!
 Finns bättre bloggar!
 Det är ingen bra blogg!
 Du MÅSTE förbättra den!
 Vet inte!
 Har inte tänkt på det!
 Underbar!
 Tråkig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hej!

Djur

Hej!     Hundar är sååå söta! Håller någon med?


Ovido - Quiz & Flashcards